Etyczne pisanie – to sformułowanie może brzmieć dziwnie. Dla mnie pisanie zawsze powinno uwzględniać aspekty etyczne, dlatego nie podjęłabym się stworzenia treści, które byłyby z tym sprzeczne. We wpisie...
Na blogu
Odpowiadanie na e-maile jest często “zmorą” firm, ponieważ tych wiadomości otrzymujemy wiele – szczególnie teraz, gdy duża część osób pracuje zdalnie. Komunikujemy się głównie za pomocą środków...
Audyt e-mailingu to jeden z obszarów mojego działania. W zeszłym roku na blogu opublikowałam wpis z analizą e-mailingu wybranych marek z branży finansowej – pożyczek. Parę miesięcy temu w grupie na Facebook...
Użyteczność strony www to temat, który dotyka nas – użytkowników danego serwisu. To my, korzystając z zaprojektowanych rozwiązań oraz czytając treści, lepiej lub gorzej radzimy sobie z określonym zadaniem...
Czy płacić ekspertowi od marketingu, skoro w powszechnym mniemaniu marketing to dziedzina, którą może zajmować się praktycznie każdy? Pozwól mi odpowiedzieć na pytanie, które sama sobie postawiłam w tytule w opisowy...
Użyteczne treści są niezbędne dla odbiorców, aby wiedzieli co mają zrobić. W tym wpisie pokażę Ci, jak myśleć o tworzeniu takich treści. Jeśli chcesz cofnąć się krok w tył i dowiedzieć, dlaczego użyteczność...
List powitalny to jedno z pierwszych narzędzi budujących wizerunek w oczach klientów. Piszę “jedno z pierwszych”, ponieważ pierwsze powstaje już w procesie decyzji – szukania informacji lub dokonania...
Jak przedstawić ofertę dla różnych grup docelowych, aby takie rozwiązanie było jak najbardziej użyteczne? To ważne pytanie, które należy sobie zadać przy projektowaniu lub zmianie strony internetowej. Nawigacja strony...
Komunikacja w biznesie zmienia swoje oblicze w przyspieszającym technologicznie świecie. Nadal jednak jest istotnym elementem funkcjonowania firm. Czego dowiesz się z wpisu o komunikacji w biznesie? Czy chcesz mieć wpływ...
Etyczny marketing – czy w dzisiejszym świecie jest w ogóle możliwy? Przypuszczam, że wiele osób spoza branży sądzi, że marketing służy manipulowaniu odbiorcami, aby “wcisnąć” im produkty, których...