Chcesz wiedzieć, co interesuje młodych ludzi w komunikacji? 🤔 Jeśli tak, może zainteresować Cię podcast o komunikacji – odcinek, który nagraliśmy razem ze Studenckim Kołem Naukowym Kreatywni. SKN Kreatywni...
Na blogu
Oferty fotowoltaiki to temat bardzo aktualny. Pewnie zdarzyło Ci się odebrać co najmniej jeden telefon z propozycją rozmowy na temat wyceny usługi. W ciągu ostatnich miesięcy odbierałam ich kilka 🙂 Oferty...
Komunikacja pisemna w call center staje się coraz powszechniejsza. To ciekawe zjawisko było tematem rozmowy zorganizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB w ramach cyklu #pozaskryptem. Miałam przyjemność...
Warsztaty z komunikacji to temat, na który można byłoby napisać książkę. Motywem przewodnim mogłyby być pytania: dlaczego komunikacja jest trudna,dlaczego wdrożenie wiedzy ze szkoleń jest trudne? Zakładam, że...
Etyczne pisanie – to sformułowanie może brzmieć dziwnie. Dla mnie pisanie zawsze powinno uwzględniać aspekty etyczne, dlatego nie podjęłabym się stworzenia treści, które byłyby z tym sprzeczne. We wpisie...
Odpowiadanie na e-maile jest często “zmorą” firm, ponieważ tych wiadomości otrzymujemy wiele – szczególnie teraz, gdy duża część osób pracuje zdalnie. Komunikujemy się głównie za pomocą środków...
Audyt e-mailingu to jeden z obszarów mojego działania. W zeszłym roku na blogu opublikowałam wpis z analizą e-mailingu wybranych marek z branży finansowej – pożyczek. Parę miesięcy temu w grupie na Facebook...
Użyteczność strony www to temat, który dotyka nas – użytkowników danego serwisu. To my, korzystając z zaprojektowanych rozwiązań oraz czytając treści, lepiej lub gorzej radzimy sobie z określonym zadaniem...
Czy płacić ekspertowi od marketingu, skoro w powszechnym mniemaniu marketing to dziedzina, którą może zajmować się praktycznie każdy? Pozwól mi odpowiedzieć na pytanie, które sama sobie postawiłam w tytule w opisowy...
Użyteczne treści są niezbędne dla odbiorców, aby wiedzieli co mają zrobić. W tym wpisie pokażę Ci, jak myśleć o tworzeniu takich treści. Jeśli chcesz cofnąć się krok w tył i dowiedzieć, dlaczego użyteczność...