Forum Marketingu Zintegrowanego z 2017 roku odbyło się pod hasłem “Marketerze, czy nadążasz”. Tytuł jest adekwatny do tego, jak może czuć się większość marketerów. Temat dotyczy też innych osób, które...
Na blogu
Podczas warsztatów będziemy rozmawiać, analizować własne materiały, dyskutować, kreślić i ustalać, co jest do zrobienia 🙂 Dla kogo: osoby prowadzące własną działalność, właściciele małych firm, specjaliści...
Audyt treści to ważna, ale niedoceniania sprawa w każdym biznesie. Słowa to nie tylko napisana treść. Mają swoją funkcję w relacji klient-marka. Wpływają na to, jak klient będzie postrzegać markę oraz odnosić się...
W ciągu tych wakacyjnych tygodni otrzymałam wiele różnych wiadomości e-mailingowych, ale zwróciłam uwagę na dwie z nich – obie z branży finansowej. W jednej z informacji przeczytałam o “odświeżonym...
Wartościowa komunikacja marketingowa zawsze “leży mi na sercu”. Gdy na początku roku SKN Marketingu SGH skierowało do mnie prośbę o poprowadzenie prelekcji, wiedziałam, na jaki będzie temat. Studentów...
Grupa docelowa to podstawa działań marketingowych. Jednak często operujemy w stosunku do niej zbyt stereotypowymi pojęciami i upraszczającymi opiniami. Mój dzisiejszy wpis będzie o pewnych nieoczywistych aspektach, które...
Audyt treści jest dla mnie nawykiem – szczególnie, gdy widzę reklamy typu artykuł sponsorowany. Przeglądając prasę czy inne medium, zwracam uwagę na działania reklamowe prowadzone dla różnych marek (choć nie...
Pan Sławomir znalazł mnie przez portal biznesowy LinkedIn. Zainteresowała go tematyka bloga oraz wpisów na moim profilu na LinkedIn na temat komunikacji marketingowej oraz marki osobistej. Dlatego skontaktował się ze mną i...
Marcowe spotkanie to druga edycja warsztatów Akcji Komunikacji i SMB – poprzednie odbywały się w listopadzie 2016 r. i dotyczyły wyróżnienia marki przez komunikację marketingową. Podczas tej edycji rozważaliśmy...
Użyteczność informacji to podstawowa reguła, którą kieruję się w marketingu. Informacja, która jest istotna dla klienta, tworzy bazę do zaangażowania odbiorcy w proces decyzyjny odnośnie do Twojego produktu czy...