Akcja Komunikacja Agnieszka Padzik-Wołos - Audyt użyteczności stron, komunikatów oraz strategia komunikacji
  • Audyty komunikacji
    • Audyt użyteczności strony www
    • Audyty e-mailingów
    • Audyty treści
    • Audyt komunikacji w social media
  • Strategia
  • Content
  • Współpraca
  • Portfolio
    • Projekty – audyty i content
    • Referencje
  • Na blogu
  • O mnie
    • Portfolio – marketing
    • Publikacje – komunikacja
    • Warsztaty – komunikacja
  • Kontakt
  • Facebook
  • LinkedIn

Na blogu

praktyczne warsztaty z pisania
  • Strategia komunikacji marketingowej

Praktyczne warsztaty z pisania do klientów

10 października 2017
by Agnieszka Padzik-Wołos
1 min czytania
Dodaj komentarz

Podczas warsztatów będziemy rozmawiać, analizować własne materiały, dyskutować, kreślić i ustalać, co jest do zrobienia 🙂 Dla kogo: osoby prowadzące własną działalność, właściciele małych firm, specjaliści...

Czytaj dalej

  • Doświadczenia klienta
  • Pozycjonowanie marki

Audyt treści – badania i “efekt QWERTY”

19 września 2017
by Agnieszka Padzik-Wołos
1 min czytania
Dodaj komentarz

Audyt treści to ważna, ale niedoceniania sprawa w każdym biznesie. Słowa to nie tylko napisana treść. Mają swoją funkcję w relacji klient-marka. Wpływają na to, jak klient będzie postrzegać markę oraz odnosić się...

Czytaj dalej

  • Audyt marketingowy
  • Doświadczenia klienta
  • Strategia komunikacji marketingowej

Letnie odświeżenie? Słowa w marketingu

18 sierpnia 2017
by Agnieszka Padzik-Wołos
4 min czytania
Dodaj komentarz

W ciągu tych wakacyjnych tygodni otrzymałam wiele różnych wiadomości e-mailingowych, ale zwróciłam uwagę na dwie z nich – obie z branży finansowej. W jednej z informacji przeczytałam o “odświeżonym...

Czytaj dalej

  • Marketing osobisty

Wartościowa komunikacja marketingowa – spotkanie na SGH

8 sierpnia 2017
by Agnieszka Padzik-Wołos
3 min czytania
Dodaj komentarz

Wartościowa komunikacja marketingowa zawsze “leży mi na sercu”. Gdy na początku roku SKN Marketingu SGH skierowało do mnie prośbę o poprowadzenie prelekcji, wiedziałam, na jaki będzie temat. Studentów...

Czytaj dalej

  • Audyt marketingowy
  • Pozycjonowanie marki
  • Strategia komunikacji marketingowej

Strategia komunikacji a grupa docelowa. Zauważaj klientów “w terenie”

21 czerwca 2017
by Agnieszka Padzik-Wołos
4 min czytania
Dodaj komentarz

Grupa docelowa to podstawa działań marketingowych. Jednak często operujemy w stosunku do niej zbyt stereotypowymi pojęciami i upraszczającymi opiniami. Mój dzisiejszy wpis będzie o pewnych nieoczywistych aspektach, które...

Czytaj dalej

artykul sponsorowany
  • Audyt marketingowy
  • Pozycjonowanie marki

Artykuł sponsorowany – jakość treści a wizerunek marki

10 czerwca 2017
by Agnieszka Padzik-Wołos
4 min czytania
Dodaj komentarz

Audyt treści jest dla mnie nawykiem – szczególnie, gdy widzę reklamy typu artykuł sponsorowany. Przeglądając prasę czy inne medium, zwracam uwagę na działania reklamowe  prowadzone dla różnych marek (choć nie...

Czytaj dalej

  • Marketing osobisty
  • Pozycjonowanie marki

Skuteczna komunikacja marketingowa, czyli “kwadrans z ekspertem”

8 maja 2017
by Agnieszka Padzik-Wołos
2 min czytania
Dodaj komentarz

Pan Sławomir znalazł mnie przez portal biznesowy LinkedIn. Zainteresowała go tematyka bloga oraz wpisów na moim profilu na LinkedIn na temat komunikacji marketingowej oraz marki osobistej. Dlatego skontaktował się ze mną i...

Czytaj dalej

  • Audyt marketingowy
  • Pozycjonowanie marki
  • Strategia komunikacji marketingowej

Marketing relacji przez słowa – warsztaty dla firm w SMB

26 kwietnia 2017
by Agnieszka Padzik-Wołos
3 min czytania
Dodaj komentarz

Marcowe spotkanie to druga edycja warsztatów Akcji Komunikacji i SMB – poprzednie odbywały się w listopadzie 2016 r. i dotyczyły wyróżnienia marki przez komunikację marketingową. Podczas tej edycji rozważaliśmy...

Czytaj dalej

  • Audyt marketingowy
  • Strategia komunikacji marketingowej

Marketing – użyteczność informacji

8 marca 2017
by Agnieszka Padzik-Wołos
2 min czytania
Dodaj komentarz

Użyteczność informacji to podstawowa reguła, którą kieruję się w  marketingu.  Informacja, która jest istotna dla klienta, tworzy bazę do zaangażowania odbiorcy w proces decyzyjny odnośnie do Twojego produktu czy...

Czytaj dalej

audyt komunikacji padzik wolos marketer+
  • Audyt marketingowy

Audyt komunikacji krok po kroku – artykuł w Marketer+

27 lutego 2017
by Agnieszka Padzik-Wołos
2 min czytania
Dodaj komentarz

Audyt komunikacji znalazł zaszczytne miejsce w nowym wydaniu Marketer+. Jak to się stało? Redaktor naczelny – Maciej Sękowski – zwrócił się do mnie z propozycją napisania artykułu na ten temat. To był dla...

Czytaj dalej

Poprzednie 1 2 3 4 5 … 9 Następne
Aga Padzik-Wołos

Zapisz się na newsletter i odbierz e-book na temat audytu komunikacji

Wolisz obejrzeć lub posłuchać?

https://www.youtube.com/watch?v=_cHc5bhaAmM

Kategorie

  • Audyt marketingowy
  • Audyt strony www
  • Audyt treści
  • Doświadczenia klienta
  • Marketing osobisty
  • Pozycjonowanie marki
  • Projektowanie treści
  • Strategia komunikacji marketingowej
  • Użyteczne treści
  • Użyteczność strony www
  • Warsztaty z komunikacji
  • Strona główna
  • Audyty komunikacji
  • Strategia
  • Content
  • Współpraca z agencjami
  • Projekty – audyty i content
  • Referencje
  • Na blogu
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Facebook
  • LinkedIn
© Akcja Komunikacja Agnieszka Padzik-Wołos. Made by Digital Guru.
  • Audyty komunikacji
    • Audyt użyteczności strony www
    • Audyty e-mailingów
    • Audyty treści
    • Audyt komunikacji w social media
  • Strategia
  • Content
  • Współpraca
  • Portfolio
    • Projekty – audyty i content
    • Referencje
  • Na blogu
  • O mnie
    • Portfolio – marketing
    • Publikacje – komunikacja
    • Warsztaty – komunikacja
  • Kontakt
  • Facebook
  • LinkedIn