Akcja Komunikacja Agnieszka Padzik-Wołos - Audyt użyteczności stron, komunikatów oraz strategia komunikacji
  • Audyty komunikacji
    • Audyt użyteczności strony www
    • Audyty e-mailingów
    • Audyty treści
    • Audyt komunikacji w social media
  • Strategia
  • Content
  • Współpraca
  • Portfolio
    • Projekty – audyty i content
    • Referencje
  • Na blogu
  • O mnie
    • Portfolio – marketing
    • Publikacje – komunikacja
    • Warsztaty – komunikacja
  • Kontakt
  • Facebook
  • LinkedIn

Na blogu

  • Pozycjonowanie marki
  • Strategia komunikacji marketingowej

Pozycjonowanie kategorii – kawa a herbata

15 stycznia 2017
by Agnieszka Padzik-Wołos
5 min czytania
Dodaj komentarz

Początek roku to dobry moment na marzenia. Rozpoczął się nowy okres, słyszymy o postanowieniach i planach, które mają się ziścić. Kupujemy plannery, planujemy krótko- i długoterminowe cele za pomocą aplikacji czy...

Czytaj dalej

  • Marketing osobisty
  • Strategia komunikacji marketingowej

Prezentacja a autoprezentacja

12 grudnia 2016
by Agnieszka Padzik-Wołos
4 min czytania
Dodaj komentarz

Prezentacja to sposób na przekazywanie komunikatów przy użyciu słów, ale także poprzez własną osobowość. Jeśli uważnie czytasz mój blog lub wpisy w mediach społecznościowych, wiesz, że zachęcam do brania udziału...

Czytaj dalej

  • Audyt marketingowy
  • Strategia komunikacji marketingowej

Dbaj o słowa – nie tylko w marketingu

29 listopada 2016
by Agnieszka Padzik-Wołos
5 min czytania
Dodaj komentarz

Słowa są ważne. Duże firmy finansowe zaczyna nad nimi świadomie pracować. Potwierdzeniem tego trendu jest kampania “słowa mają moc” mbanku. Warto zauważyć, że mbank wykorzystał ten koncept w intrygujący...

Czytaj dalej

zaufanie w pisaniu
  • Doświadczenia klienta
  • Marketing osobisty
  • Pozycjonowanie marki

Zaufanie w biznesie

3 listopada 2016
by Agnieszka Padzik-Wołos
5 min czytania
Dodaj komentarz

Zaufanie w biznesie to temat ważny przede wszystkim dla osób prowadzących własną działalność. Zaufanie to ich “być albo nie być” – zależy zarówno od ich usług, jak i od relacji. Chcę opisać Ci...

Czytaj dalej

  • Doświadczenia klienta
  • Pozycjonowanie marki
  • Strategia komunikacji marketingowej

Czy klienci ufają firmom finansowym? Konferencja “Nienieodpowiedzialni 2016”

16 października 2016
by Agnieszka Padzik-Wołos
5 min czytania
Dodaj komentarz

Dzisiejszy wpis będzie mieć inny charakter niż zwykle. Nie będzie to felieton na tematy marketingowe. Chcę podzielić się z Tobą paroma inspiracjami z konferencji “Nienieodpowiedzialni 2016“, w której miałam...

Czytaj dalej

  • Pozycjonowanie marki
  • Strategia komunikacji marketingowej

Jak powstały nazwa i logo Akcji Komunikacji?

29 września 2016
by Agnieszka Padzik-Wołos
5 min czytania
Dodaj komentarz

Zakładam, że znasz nurt storytellingu – koncepcję znaczenia opowieści w społecznościach ludzkich. Jest to o tyle ważne, że ludzie lubią słuchać opowieści. Co to oznacza dla marketingu? To, że Twoja historia...

Czytaj dalej

skrypt rozmowy i obsługi klienta
  • Doświadczenia klienta
  • Strategia komunikacji marketingowej

Skrypt rozmowy i procedury – niech będą użyteczne

14 września 2016
by Agnieszka Padzik-Wołos
5 min czytania
Dodaj komentarz

Skrypt rozmowy i procedury stają się coraz istotniejsze w kontakcie z klientami. Firmy chcą w ten sposób optymalizować procesy związane z obsługą klienta w różnych “punktach styku” (touchpoins). Opiszę Ci...

Czytaj dalej

  • Marketing osobisty
  • Pozycjonowanie marki
  • Strategia komunikacji marketingowej

Nie pozycjonuj się jako profesjonalista – po prostu nim bądź!

30 sierpnia 2016
by Agnieszka Padzik-Wołos
4 min czytania
Dodaj komentarz

Lubię wakacje. Mam więcej czasu, żeby spotkać się i porozmawiać z ludźmi. Te rozmowy przekładają się na nowe pomysły – także do wpisów na tym blogu 🙂 W zeszłym tygodniu prowadziłam indywidualne konsultacje...

Czytaj dalej

  • Doświadczenia klienta
  • Pozycjonowanie marki
  • Strategia komunikacji marketingowej

Petycja konsumencka na bazie reklamy – przykład

29 lipca 2016
by Agnieszka Padzik-Wołos
4 min czytania
Dodaj komentarz

Autentyczność jest ważna dla ludzi – szczególnie w sferze przekazu reklamowego. To zjawisko będzie coraz silniejsze. Już dzisiaj część konsumentów – tych bardziej świadomych – zwraca uwagę i...

Czytaj dalej

  • Doświadczenia klienta
  • Marketing osobisty

Myślisz problemami czy rozwiązaniami?

5 lipca 2016
by Agnieszka Padzik-Wołos
6 min czytania
Dodaj komentarz

Do tego wpisu zainspirowała mnie rozmowa z koleżanką, która od ponad 10 lat mieszka za granicą. Rozmawiałyśmy m.in. na temat tego, co jej się podoba w Holandii. Ponieważ od 4 lat prowadzi z mężem własną firmę...

Czytaj dalej

Poprzednie 1 2 3 4 5 6 … 9 Następne
Aga Padzik-Wołos

Zapisz się na newsletter i odbierz e-book na temat audytu komunikacji

Wolisz obejrzeć lub posłuchać?

https://www.youtube.com/watch?v=_cHc5bhaAmM

Kategorie

  • Audyt marketingowy
  • Audyt strony www
  • Audyt treści
  • Doświadczenia klienta
  • Marketing osobisty
  • Pozycjonowanie marki
  • Projektowanie treści
  • Strategia komunikacji marketingowej
  • Użyteczne treści
  • Użyteczność strony www
  • Warsztaty z komunikacji
  • Strona główna
  • Audyty komunikacji
  • Strategia
  • Content
  • Współpraca z agencjami
  • Projekty – audyty i content
  • Referencje
  • Na blogu
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Facebook
  • LinkedIn
© Akcja Komunikacja Agnieszka Padzik-Wołos. Made by Digital Guru.
  • Audyty komunikacji
    • Audyt użyteczności strony www
    • Audyty e-mailingów
    • Audyty treści
    • Audyt komunikacji w social media
  • Strategia
  • Content
  • Współpraca
  • Portfolio
    • Projekty – audyty i content
    • Referencje
  • Na blogu
  • O mnie
    • Portfolio – marketing
    • Publikacje – komunikacja
    • Warsztaty – komunikacja
  • Kontakt
  • Facebook
  • LinkedIn