Jak mówią w amerykańskich filmach “I know it. I’ve been there before” – z odpowiednią intonacją i wyrazem twarzy – widzisz to, prawda? Sama już to przechodziłam. Najpierw – po stronie...
Na blogu
Z uwagą czytam materiały marketingowe firm. To mój materiał do analizy i uczenia się. Wiesz, co zwraca moją uwagę? To, że większość przekazów reklamowych, ulotek czy treści na stronie www jest zaprojektowana bez...
Nie wiem, czy słyszeliście o projekcie Jasnopis. Informację o nim znalazłam w zeszłym roku. Grupa naukowców z SWPS we współpracy z Narodowym Centrum Nauki prowadziła projekt badawczy “Mierzenie stopnia...
Wiele firm szuka swojego wyróżnika – unikalnej propozycji sprzedażowej (unique selling proposal – USP). Cieszy mnie to, bo to dobry kierunek, a na tym polu jest ciągle sporo do zrobienia. Czym jest pasja? Według...
Większość z nas dąży do szczęścia – mniej lub bardziej świadomie. Pewnie lubisz przebywać z zadowolonymi ludźmi. Cieszą Cię obrazy uśmiechniętych osób. Nic dziwnego, że spoty reklamowe także bazują na tych...
Gdyby ktoś powiedział mi parę lat temu, że polubię “sieciowanie w realu”, trudno byłoby mi w to uwierzyć. A jednak – człowiek się zmienia, jeśli tylko tego chce i wyjdzie poza swoją strefę...
Z racji prowadzonej działalności mocno eksploatuję LinkedIn. Zamieszczam tam wpisy z bloga, odnawiam kontakty z osobami, z którymi dawno się nie widziałam. Trzy lata temu słuchałam audiobook-a Tima Ferrisa...
List do klientów to często element obowiązkowej komunikacji z klientami. Wiele firm wysyła pisma w formie papierowej, jeśli klienci nie wyrazili zgody na przekazywanie informacji drogą elektroniczną. Sama otrzymuję co...
Zwykle reklamy świąteczne zapowiadają miły nastrój dzięki Świętemu Mikołajowi, który rozdaje prezenty. Budzą nadzieję na przyjemną atmosferę przygotowań do uroczystości, z aromatem kawy i słodkości w...
Czytałam prezentację z badań fundacji Kronenberga z zainteresowaniem. Nawet w powtarzalnym badaniu na temat oszczędzania i inwestowania można znaleźć coś interesującego. 😉 Na pewno taką informacją nie będzie...