O mnie

Użyteczna komunikacja do klientów

Pomagam firmom tworzyć komunikację do klientów zewnętrznych i wewnętrznych (pracowników).

Doradzam w działaniach komunikacyjnych. Co to oznacza?

 

użyteczna komunikacja do klientów akcja komunikacja agnieszka padzik-wolosUżyteczna komunikacja bazuje na rozumieniu potrzeb odbiorców.  Umiejętności z zakresu coachingu umożliwiają mi empatyzację lub – jeśli wolisz to tak określić – “wchodzenie w buty klienta”.

Moim atutem jest myślenie strategiczne oraz umiejętność prowadzenia projektów. Organizuję projekty tak, aby tworzyły  określony proces. Dzięki doświadczeniom zawodowym znam potrzeby różnych środowisk – marketerów, branży kreatywnej, domów mediowych.

Skończyłam studia magisterskie na kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej, a w 2014 roku – studia podyplomowe Coaching profesjonalny na Akademii Leona Koźmińskiego.

Co robiłam zawodowo, zanim założyłam Akcję Komunikację?
Oto moje CV w dużym skrócie 🙂 Jeśli interesują Cię szczegółowe informacje, zajrzyj na mój profil na LinkedIn lub Goldenline.

Lubię pisać. Prowadzę dwa blogi: zawodowy o użytecznym marketingu oraz osobisty na temat rozwoju Moje Sedno. W 2011 roku zdobyłam wyróżnienie w konkursie redakcji Wysokich Obcasów.
Może interesują Cię moje publikacje albo warsztaty z komunikacji?

Od 2015 roku należę do Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB oraz Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych.

W wolnych chwilach (gdy nie piszę lub czegoś się nie uczę): gram na pianinie, czytam beletrystykę i reportaże oraz słucham muzyki.