Użyteczna komunikacja do klientów
Pomagam firmom tworzyć komunikację do klientów zewnętrznych i wewnętrznych (pracowników).
Doradzam w działaniach komunikacyjnych. Co to oznacza?
- Opracowuję audyty (m.in. audyt użyteczności stron), audyt pism do klientów czy komunikacji w mediach społecznościowych) i rekomendacje działań.
- Tworzę strategię komunikacji, która ma być użyteczna dla klientów.
- Projektuję wartościowe treści.
Użyteczna komunikacja bazuje na rozumieniu potrzeb odbiorców. Umiejętności z zakresu coachingu umożliwiają mi empatyzację lub – jeśli wolisz to tak określić – “wchodzenie w buty klienta”.
Moim atutem jest myślenie strategiczne oraz umiejętność prowadzenia projektów. Organizuję projekty tak, aby tworzyły określony proces. Dzięki doświadczeniom zawodowym znam potrzeby różnych środowisk – marketerów, branży kreatywnej, domów mediowych.
Skończyłam studia magisterskie na kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej, a w 2014 roku – studia podyplomowe Coaching profesjonalny na Akademii Leona Koźmińskiego.
Co robiłam zawodowo, zanim założyłam Akcję Komunikację?
Oto moje CV w dużym skrócie 🙂 Jeśli interesują Cię szczegółowe informacje, zajrzyj na mój profil na LinkedIn lub Goldenline.
- Pierwsza praca jako account executive w agencji reklamowej AHA Polska.
- Wieloletnie doświadczenie w branży finansowej – 12 lat w dziale komunikacji marketingowej Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych Union Investment (2002-2014 r.).
- Projekty oraz warsztaty w Lekcji Pisania (2014-2015 r.).
Lubię pisać. Prowadzę dwa blogi: zawodowy o użytecznym marketingu oraz osobisty na temat rozwoju Moje Sedno. W 2011 roku zdobyłam wyróżnienie w konkursie redakcji Wysokich Obcasów.
Może interesują Cię moje publikacje albo warsztaty z komunikacji?
Od 2015 roku należę do Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB oraz Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych.
W wolnych chwilach (gdy nie piszę lub czegoś się nie uczę): gram na pianinie, czytam beletrystykę i reportaże oraz słucham muzyki.