W dziale komunikacji marketingowej odpowiadałam za i tworzyłam strategie, wprowadzałam standardy i rozwiązania w obszarze relacji i komunikacji z klientami.
1. Strategie komunikacji marketingowej
Wspólnie z agencją i domem mediowym opracowywałam strategie oraz kierowałam kampaniami ATL i BTL, wprowadzającymi nowe produkty i usługi.
Przykłady ogólnodostępnych publikacji na temat kampanii i działań marketingowych:
- kampania subfunduszu dywidendowego,
- kampania subfunduszu obligacji europejskich,
- uruchomienie kanału sprzedaży przez internet,
- prasowa kampania kanału internetowego.
2. Budowanie wizerunku i komunikacja w mediach społecznościowych
Wprowadzałam nowe narzędzia komunikacji w mediach społecznościowych: profile w serwisach biznesowych (LinkedIn, Goldenline) i konsumenckich (YT, FB, G+), blog firmowy oraz pierwszy serwis konsumencki o funduszach (UnionKlub).
Ogólnodostępne informacje na ten temat:
3. Marketing relacji B2B – sieci dystrybucji
Realizowałam działania dla partnerów biznesowych – głównie sieci sprzedaży bankowej. Były to: materiały POS, materiały dla sieci sprzedaży czy wspólne kampanie produktowe.
4. Tworzenie treści
Tworzyłam treści oraz teksty, m.in. do serwisów internetowych, notatek prasowych, prezentacji sprzedażowych czy komunikatów w mediach społecznościowych.
5. Dobre relacje z kontrahentami
Mam doświadczenie we współpracy z domami mediowymi, agencjami reklamowymi, agencjami PR i social media oraz dziennikarzami. Kilkakrotnie organizowałam przetargi i konkursy ofert na obsługę budżetów mediowych i reklamowych.
Sprawdź moje referencje.
Chcesz zapytać o więcej? Przejdź do strony z kontaktem do mnie.