Polski Bank Komórek Macierzystych
Zgłosiliśmy się do Agnieszki z prośbą o audyt 20 wiadomości e-mail, które cyklicznie wysyłamy do naszych subskrybentów. Otrzymaliśmy raport ze szczegółową analizą tekstu i elementów każdej wiadomości pod kątem czytelności informacji i spójności elementów graficznych. Wartością dodaną było dla nas to, że Agnieszka zwróciła uwagę na odczucia lub emocje, jakie mogą budzić niektóre sformułowania w naszych komunikatach. Na podstawie audytu Agnieszka ułożyła wiadomości w bardziej uporządkowany tematycznie model wysyłek, zgodny z etapami decyzyjnymi odbiorcy. Ponieważ byliśmy zadowoleni z wykonanej pracy, zdecydowaliśmy się zlecić Agnieszce korektę treści i zawartości naszych e-mailingów. Dzięki temu projektowi otrzymaliśmy w relatywnie szybkim czasie dużo cennych wskazówek oraz lepsze treści. Fakt, że zleciliśmy pracę na zewnątrz pozwolił nam skupić się na głównych działaniach i przyspieszyć proces ulepszania treści. Możemy polecić Agnieszkę jako ekspertkę w dziedzinie komunikacji.
SemStar
Agnieszka współpracowała z nami przy projektach, które prowadziliśmy dla klientów z różnych obszarów. Jednym z projektów było comiesięczne tworzenie tematyki wpisów na profil marki na Facebook dla klienta z branży sportowej. Agnieszka wyszła poza schematyczne myślenie związane jedynie z promowaniem produktów i przedstawiła szersze spojrzenie na komunikację z odbiorcami. Podobne podejście przyjęła w projekcie dla innego klienta, w którym przez kilka miesięcy tworzyła wpisy na blog. Agnieszka poszerzyła tematykę wpisów o trendy oraz kwestie lifestylowe ważne dla odbiorców. Nasz klient był zadowolony z tematyki i jakości wpisów.
MediaLoona
Współpracowałam z Agnieszką przy tworzeniu strategii komunikacji dla dużych i wymagających klientów agencyjnych. To, na co zwróciłam szczególną uwagę, to jej profesjonalizm i dokładność w działaniu. Agnieszka zna się na tym co robi, zadaje odpowiednie pytania i robi perfekcyjny research. Nie sposób nie wspomnieć o wysokiej kulturze pracy i błyskotliwości, które niewątpliwie sprawiają, że Agnieszka jest doskonałym partnerem biznesowym. Zdecydowanie rekomenduję!
Marta Bara
Secret Garden
Prowadzimy działalność od kilku lat i nigdy nie mieliśmy czasu spisać historii powstania i rozwoju grupy Secret Garden. W końcu znaleźliśmy ten czas w trakcie pierwszej fali pandemii, gdy zaczęliśmy rozmawiać z Agnieszką Padzik-Wołos z Akcji Komunikacji. Na podstawie kilku rozmów przeprowadzonych zdalnie Agnieszka zaproponowała nam tematykę serii artykułów oraz stworzyła ich treści. Do każdego tekstu opracowała odpowiednią grafikę obrazującą ważne elementy strategii naszego biznesu. Doradziła nam też, jak wykorzystać materiały. Jesteśmy zadowoleni z przebiegu współpracy oraz jej efektów. Szczerze polecamy kontakt i współpracę z Agnieszką.
Przechowamy Wszystko
Na pierwszy rzut oka usługi przechowywania w magazynie samoobsługowym nie wydają się ciekawym tematem na blog. Jednak udało nam się znaleźć osobę, która podeszła do tej kwestii strategicznie i kreatywnie. Dzięki pomysłom i „lekkiemu pióru” Agnieszki regularnie publikujemy na blogu www.przechowamy-wszystko.pl wpis o charakterze „poradnikowo-życiowym”. Każdy tekst nawiązuje do naszej usługi, przy czym jest zrozumiały, przyjemnie się go czyta i nie trzeba go poprawiać ?
AIN Wnętrza
Jako projektantka wnętrz potrzebuję pokazać potencjalnym klientom dobrze opracowaną ofertę. Gdy realizuję projekty dla klientów, nie mam czasu, aby zajmować się redagowaniem treści czy wyglądu oferty – dlatego poprosiłam o to Agnieszkę. Agnieszka zrobiła korektę i dopisała nowe treści. Dodatkowo wskazała mi, jak zaplanować prezentację, aby była ona zrozumiała i przejrzysta dla potencjalnego klienta. Dzięki temu dzisiaj mam do dyspozycji materiał, który jest dobrze zredagowany i uporządkowany wizualnie.
Borpince
Proces moich zmian rozpoczęła Pani – dało mi to bardzo ładny start do dalszych analiz i rozmów. Co prawda puzzle są wciąż porozrzucane, ale powoli mam już komplet klocków. Bardzo istotnym dla mnie aspektem jest fakt, że zdefiniowałam sobie moje słabe strony nad którymi muszę pracować. Zrobił się z tego jeszcze szerszy zakres niż omawiany podczas analizy Pani audytu.
SMB
Miałam możliwość współpracować z Agnieszką podczas mojej pracy w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu. Organizowałyśmy wspólnie warsztaty komunikacyjne, które Agnieszka prowadziła. To osoba kompetentna, inspirująca i świetnie zorganizowana. Praca Agnieszki w zakresie przygotowania warsztatów, niezbędnych materiałów, wspomaganie działań promocyjno-marketingowych (by pozyskać uczestników) cechowała się pełnym profesjonalizmem. Opinie uczestników odnośnie do samych warsztatów były niezwykle pozytywne, a uczestnicy wyrażali chęć udziału w kolejnych edycjach spotkania. Współpraca z tak zaangażowaną osobą jak Agnieszka była dla mnie świetnym doświadczeniem, które wspominam niezwykle miło.
Goldenline
Współpraca z Panią Agnieszką to czysta przyjemność – przebiega nie tylko sprawnie, ale i w miłej atmosferze. Teksty jej autorstwa są merytoryczne i lekkie w odbiorze – polecam współpracę 😉
Vestana
Agnieszkę znam od dawna – także prywatnie. Gdy założyłam spółkę Vestana, zwróciłam się do niej z prośbą o konsultacje treści pism do mieszkańców wspólnot. Agnieszka przekazała nam rzetelne i konkretne informacje dotyczące struktury i zawartości pism informacyjnych dla Wspólnot Mieszkaniowych. Oceniam, że – po wprowadzeniu sugerowanych zmian – wiadomości, które chcieliśmy przekazać mieszkańcom wspólnot, były klarowniejsze w przekazie.
Targi Kielce SA
Zatrudniliśmy Agnieszkę jesienią 2015 r. do prowadzenia profilu targów InnoTech 2015.
Dlaczego? Agnieszka opracowała strategię promocji w oparciu o nasze pozycjonowanie. Skupiła się na celach biznesowych i komunikacyjnych oraz ich miernikach. Spodobało nam się, że zaproponowała coś więcej niż tematykę i plan wpisów.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Powierzyliśmy Agnieszce opracowanie strategii komunikacji dla profilu Centrum Kongresowego Targów Kielce. W roku 2016 Agnieszka współprowadzi ten profil.
Lekcja Pisania
Czego oczekujemy od partnerów biznesowych?
Uczciwości, rzetelności, pomysłów, nastawienia na wspólne cele, odwagi w mówieniu prawdy, uśmiechu, gotowości do ciężkiej pracy, pogłębionej analizy, konsekwencji, wsparcia.
Czy znasz kogoś, kto ma wszystkie te cechy i umiejętności? Ja znam… 🙂
Fundacja Ars Forani
Na co dzień prowadzę własną fundację. Częścią mojej pracy jest zbieranie funduszy na jej działalność. Jest to możliwe dzięki sponsorom – tych trzeba jednak znaleźć. Dlatego w pewnym momencie potrzebowałam pomocy przy stworzeniu dobrze brzmiących pism oraz uporządkowanej oferty.
Wiedziałam, że Agnieszka przez wiele lat zajmowała się komunikacją marketingową w biznesie. Zwróciłam się do niej, aby służyła mi pomocą w tej kwestii.
Agnieszka zaczęła od myślenia strategicznego: określania grup docelowych, ich motywacji do pomagania oraz istotnych – z ich punktu widzenia – argumentów. W kolejnym etapie zajęłyśmy się planowaniem struktury oraz treści komunikatów tak, aby osiągnąć zamierzone cele.
W trakcie procesu pracy Agnieszka postawiła wiele ważnych pytań, które pomogły mi uporządkować myśli oraz określić działania strategiczne. Cieszy mnie, że była zaangażowana w proces pracy. Mogę powiedzieć, że autentycznie zależy jej na tym, co robi.
PRO Media House
Wspólnie z Agnieszką realizowałyśmy projekt kampanii “Klikasz – inwestujesz”, promującej inwestowanie w fundusze przez internet. Kierując do nas brief, Agnieszka położyła duży nacisk na niestandardowy dobór mediów i dopasowaną do różnych odbiorców komunikację, która miała podkreślać aktywność marki i pozwolić dotrzeć do wybranych grup docelowych w regionach Polski. Nowatorskim rozwiązaniem było zastosowanie w kampanii zróżnicowanych przekazów reklamowych, z których każdy był zaplanowany pod kątem danego tytułu prasowego. Niestandardowym podejściem do planowania mediów była także obecność z przekazem reklamowym w sieciach delikatesów online.
Współpraca z Agnieszką to czysta przyjemność bo tak konkretnej osoby i zaangażowanej w pracę można szukać ze świecą. Bardzo dobre podejście marketingowe czyni ją świetnym fachowcem, który na dodatek cały czas się rozwija. Do tego sympatyczna, konsekwentna i świetnie zorganizowana, można się od niej wiele nauczyć.
Jerzy Matyjasiak
Miałem przyjemność współpracować z Agnieszką w dziale komunikacji marketingowej Union Investment.
W pracy nad projektami Agnieszka kierowała się zrozumieniem potrzeb grup docelowych – zarówno obecnych, jak i potencjalnych klientów. Opracowując zawartość materiałów marketingowych, zawsze przykładała dużą wagę do doboru słów, przejrzystości i zrozumiałego charakteru komunikatu. Wykazywała także dużą wiedzę z zakresu kampanii oraz działań w internecie.
Radio PIN SA
Podczas przygotowań do kampanii Agnieszka wykazała się otwartością na nasze pomysły, kreatywnością oraz zrozumieniem potrzeb odbiorcy radiowego. Efektem współpracy były niestandardowe działania, promujące inwestowanie w fundusze, które spotkały się z pozytywnym odbiorem słuchaczy. Agnieszka sprawnie podejmowała i przekazywała decyzje. Realizacja projektów przebiegała według zaplanowanego harmonogramu, dzięki czemu wszystkie kampanie zrealizowałyśmy w założonym czasie.
Agata Chmielewska
Atutami Agnieszki w działaniach biznesowych, są: słuchanie, poszukiwanie i sprawdzanie różnych możliwości. W procesie decyzyjnym analizuje ona zarówno aspekty twarde (wskaźniki), jak i miękkie (wizerunek, reputacja), co jest podstawą wiarygodnej i długoterminowej komunikacji. Decydując się na określone działania, Agnieszka skupia się na celach i zawsze sprawdza ich efektywność.
W biznesie, ale także i poza nim, jest kobietą z zasadami.