Referencje

Karolina Ćwiklińska

Na pierwszy rzut oka usługi przechowywania w magazynie samoobsługowym nie wydają się ciekawym tematem na blog. Jednak udało nam się znaleźć osobę, która podeszła do tej kwestii strategicznie i kreatywnie. Dzięki pomysłom i „lekkiemu pióru” Agnieszki regularnie publikujemy na blogu www.przechowamy-wszystko.pl wpis o charakterze „poradnikowo-życiowym”. Każdy tekst nawiązuje do naszej usługi, przy czym jest zrozumiały, przyjemnie się go czyta i nie trzeba go poprawiać ?

Karolina Ćwiklińska
CEO
Celtic Property Sp. z o.o.

AIN Wnętrza

Jako projektantka wnętrz potrzebuję pokazać potencjalnym klientom dobrze opracowaną ofertę. Gdy realizuję projekty dla klientów, nie mam czasu, aby zajmować się redagowaniem treści czy wyglądu oferty – dlatego poprosiłam o to Agnieszkę. Agnieszka zrobiła korektę i dopisała nowe treści. Dodatkowo wskazała mi, jak zaplanować prezentację, aby była ona zrozumiała i przejrzysta dla potencjalnego klienta. Dzięki temu dzisiaj mam do dyspozycji materiał, który jest dobrze zredagowany i uporządkowany wizualnie.

Anna Irena Nieduszyńska
Właścicielka / Architekt wnętrz
AIN Projektowanie

Borpince

Proces moich zmian rozpoczęła Pani – dało mi to bardzo ładny start do dalszych analiz i rozmów. Co prawda puzzle są wciąż porozrzucane, ale powoli mam już komplet klocków. Bardzo istotnym dla mnie aspektem jest fakt, że zdefiniowałam sobie moje słabe strony nad którymi muszę pracować. Zrobił się z tego jeszcze szerszy zakres niż omawiany podczas analizy Pani audytu.

Beata Trón-Nowak
Właścicielka
Restauracja Borpince

SMB

Miałam możliwość współpracować z Agnieszką podczas mojej pracy w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu. Organizowałyśmy wspólnie warsztaty komunikacyjne, które Agnieszka prowadziła. To osoba kompetentna, inspirująca i świetnie zorganizowana. Praca Agnieszki w zakresie przygotowania warsztatów, niezbędnych materiałów, wspomaganie działań promocyjno-marketingowych (by pozyskać uczestników) cechowała się pełnym profesjonalizmem. Opinie uczestników odnośnie do samych warsztatów były niezwykle pozytywne, a uczestnicy wyrażali chęć udziału w kolejnych edycjach spotkania. Współpraca z tak zaangażowaną osobą jak Agnieszka była dla mnie świetnym doświadczeniem, które wspominam niezwykle miło.

Katarzyna Kolibabska
Koordynator komunikacji
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego

Goldenline

Współpraca z Panią Agnieszką to czysta przyjemność – przebiega nie tylko sprawnie, ale i w miłej atmosferze. Teksty jej autorstwa są merytoryczne i lekkie w odbiorze – polecam współpracę 😉

Katarzyna Małkowska
Content Marketing Specialist
Goldenline

Vestana

Agnieszkę znam od dawna – także prywatnie. Gdy założyłam spółkę Vestana, zwróciłam się do niej z prośbą o konsultacje treści pism do mieszkańców wspólnot. Agnieszka przekazała nam rzetelne i konkretne informacje dotyczące struktury i zawartości pism informacyjnych dla Wspólnot Mieszkaniowych. Oceniam, że – po wprowadzeniu sugerowanych zmian – wiadomości, które chcieliśmy przekazać mieszkańcom wspólnot, były klarowniejsze w przekazie.

Magdalena Szubert-Walenczak
Członek Zarządu, Współwłaściciel
Vestana

Targi Kielce SA

Zatrudniliśmy Agnieszkę jesienią 2015 r. do prowadzenia profilu targów InnoTech 2015.
Dlaczego? Agnieszka opracowała strategię promocji w oparciu o nasze pozycjonowanie. Skupiła się na celach biznesowych i komunikacyjnych oraz ich miernikach. Spodobało nam się, że zaproponowała coś więcej niż tematykę i plan wpisów.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Powierzyliśmy Agnieszce opracowanie strategii komunikacji dla profilu Centrum Kongresowego Targów Kielce. W roku 2016 Agnieszka współprowadzi ten profil.

Małgorzata Róg-Giacosa
Kierownik Zespołu Projektów Marketingowych i Analiz
Targi Kielce SA

Lekcja Pisania

Czego oczekujemy od partnerów biznesowych?
Uczciwości, rzetelności, pomysłów, nastawienia na wspólne cele, odwagi w mówieniu prawdy, uśmiechu, gotowości do ciężkiej pracy, pogłębionej analizy, konsekwencji, wsparcia.
Czy znasz kogoś, kto ma wszystkie te cechy i umiejętności? Ja znam… 🙂

Leszek Wejcman
Trener, autor programu
Lekcja Pisania

Fundacja Ars Forani

Na co dzień prowadzę własną fundację. Częścią mojej pracy jest zbieranie funduszy na jej działalność. Jest to możliwe dzięki sponsorom – tych trzeba jednak znaleźć. Dlatego w pewnym momencie potrzebowałam pomocy przy stworzeniu dobrze brzmiących pism oraz uporządkowanej oferty.
Wiedziałam, że Agnieszka przez wiele lat zajmowała się komunikacją marketingową w biznesie. Zwróciłam się do niej, aby służyła mi pomocą w tej kwestii.
Agnieszka zaczęła od myślenia strategicznego: określania grup docelowych, ich motywacji do pomagania oraz istotnych – z ich punktu widzenia – argumentów. W kolejnym etapie zajęłyśmy się planowaniem struktury oraz treści komunikatów tak, aby osiągnąć zamierzone cele.
W trakcie procesu pracy Agnieszka postawiła wiele ważnych pytań, które pomogły mi uporządkować myśli oraz określić działania strategiczne. Cieszy mnie, że była zaangażowana w proces pracy. Mogę powiedzieć, że autentycznie zależy jej na tym, co robi.

Iwona Lis
Prezes Zarządu
Fundacja Ars Forani

PRO Media House

Wspólnie z Agnieszką realizowałyśmy projekt kampanii “Klikasz – inwestujesz”, promującej inwestowanie w fundusze przez internet. Kierując do nas brief, Agnieszka położyła duży nacisk na niestandardowy dobór mediów i dopasowaną do różnych odbiorców komunikację, która miała podkreślać aktywność marki i pozwolić dotrzeć do wybranych grup docelowych w regionach Polski. Nowatorskim rozwiązaniem było zastosowanie w kampanii zróżnicowanych przekazów reklamowych, z których każdy był zaplanowany pod kątem danego tytułu prasowego. Niestandardowym podejściem do planowania mediów była także obecność z przekazem reklamowym w sieciach delikatesów online.
Współpraca z Agnieszką to czysta przyjemność bo tak konkretnej osoby i zaangażowanej w pracę można szukać ze świecą. Bardzo dobre podejście marketingowe czyni ją świetnym fachowcem, który na dodatek cały czas się rozwija. Do tego sympatyczna, konsekwentna i świetnie zorganizowana, można się od niej wiele nauczyć.

Aneta Vachey (Hebda)
Senior media planner/buyer
PRO Media House

Jerzy Matyjasiak

Miałem przyjemność współpracować z Agnieszką w dziale komunikacji marketingowej Union Investment.
W pracy nad projektami Agnieszka kierowała się zrozumieniem potrzeb grup docelowych – zarówno obecnych, jak i potencjalnych klientów. Opracowując zawartość materiałów marketingowych, zawsze przykładała dużą wagę do doboru słów, przejrzystości i zrozumiałego charakteru komunikatu. Wykazywała także dużą wiedzę z zakresu kampanii oraz działań w internecie.

Jerzy Matyjasiak
były współpracownik w dziale komunikacji marketingowej Union Investment

Radio PIN SA

Podczas przygotowań do kampanii Agnieszka wykazała się otwartością na nasze pomysły, kreatywnością oraz zrozumieniem potrzeb odbiorcy radiowego. Efektem współpracy były niestandardowe działania, promujące inwestowanie w fundusze, które spotkały się z pozytywnym odbiorem słuchaczy. Agnieszka sprawnie podejmowała i przekazywała decyzje. Realizacja projektów przebiegała według zaplanowanego harmonogramu, dzięki czemu wszystkie kampanie zrealizowałyśmy w założonym czasie.

Bożena Breczko
Manager Projektów / Konsulant CSR
Radio PIN SA - Dział Marketingu i Reklamy

Agata Chmielewska

Atutami Agnieszki w działaniach biznesowych, są: słuchanie, poszukiwanie i sprawdzanie różnych możliwości. W procesie decyzyjnym analizuje ona zarówno aspekty twarde (wskaźniki), jak i miękkie (wizerunek, reputacja), co jest podstawą wiarygodnej i długoterminowej komunikacji. Decydując się na określone działania, Agnieszka skupia się na celach i zawsze sprawdza ich efektywność.
W biznesie, ale także i poza nim, jest kobietą z zasadami.

Agata Chmielewska