Strategia

Strategia komunikacji to długofalowy projekt

Strategia komunikacji marketingowej to ważny projekt w biznesie i zwykle potrzeba na niego czasu.

Najlepsze efekty osiągasz, jeśli prowadzisz ją zgodnie z celami biznesowymi, strategią oraz pozycjonowaniem marki.

Być może marka lub firma, którą się zajmujesz, wkracza na specyficzny etap rozwoju, na którym już potrzebne jest myślenie strategiczne.

Poznasz to po tym, że zadajesz sobie z pozoru proste, ale ważne pytania m.in. o to:

  • jak powinna wyglądać strategia komunikacji,
  • na jakich filarach ma bazować,
  • wokół czego budować wartość dla klientów.

To ważne pytania i na wszystkie z nich trzeba odpowiedzieć.

strategia komunikacji
Część z nich może wydawać Ci się oczywista, ale to dlatego, że masz już „pod ręką” gotowe odpowiedzi.
Niestety, te „gotowce” są często mało użyteczne z punktu widzenia strategii komunikacji. Dzieje się tak, ponieważ prezentują Twój punkt widzenia lub przekonania innych osób z firmy (w tym właścicieli).

Mogę to powiedzieć z pełnym przekonaniem jako zewnętrzna konsultantka, która rozmawia z szefami projektów.

Jeśli jesteś w takim punkcie pracy nad marką i chcesz „ruszyć z miejsca” albo zyskać spojrzenie z innej perspektywy, zostaw mi krótką wiadomość tam, gdzie Ci najwygodniej: przez e-mail, LinkedIn czy Facebook.