List powitalny to jedno z pierwszych narzędzi budujących wizerunek w oczach klientów. Piszę “jedno z pierwszych”, ponieważ pierwsze powstaje już w procesie decyzji – szukania informacji lub dokonania...
Na blogu
Jak przedstawić ofertę dla różnych grup docelowych, aby takie rozwiązanie było jak najbardziej użyteczne? To ważne pytanie, które należy sobie zadać przy projektowaniu lub zmianie strony internetowej. Nawigacja strony...
Komunikacja w biznesie zmienia swoje oblicze w przyspieszającym technologicznie świecie. Nadal jednak jest istotnym elementem funkcjonowania firm. Czego dowiesz się z wpisu o komunikacji w biznesie? Czy chcesz mieć wpływ...
Etyczny marketing – czy w dzisiejszym świecie jest w ogóle możliwy? Przypuszczam, że wiele osób spoza branży sądzi, że marketing służy manipulowaniu odbiorcami, aby “wcisnąć” im produkty, których...
Audyt e-mailingów może dotyczyć różnych branż. W dzisiejszym wpisie przeanalizuję przykłady z branży finansowej – pożyczki oferowane przez serwisy internetowe. Na potrzeby wpisu przygotowałam audyt czterech...
Audyt użyteczności strony internetowej to temat, którym interesuje się coraz więcej firm – zarówno dużych, jak i małych. Taki audyt może obejmować różne obszary: techniczny – sprawdzenie kwestii, które...
Zacznę nawiązaniem do pewnej kampanii reklamowej – “my, Polacy” jesteśmy mistrzami używania form przeczących. Twórcy kampanii reklamowych także podlegają tym regułom. Dlatego niektóre kampanie...
Narzędzia marketera są użyteczne do sprawniejszego prowadzenia komunikacji do klientów. Dzisiaj takim miejscem są głównie media społecznościowe. Kluczowym wyzwaniem dla marketerów jest czas, który trzeba rozdzielić...
Dzień dobry! Dzisiejszy wpis to moje osobiste “case study”. Publikuję je tu dość obszernie, ponieważ może Cię zainspirować lub da Ci wskazówkami do działania, jeśli rozważasz stworzenie grupy wirtualnej...
Z tego wpisu dowiesz się: jakie są powody, aby mieć słownik marki jak pracować nad stworzeniem słownika. Podczas warsztatów dla firm pytam, czy uczestnicy mają słownik marki. Zwykle budzi to zdziwienie, więc...