Internet to dostęp do informacji Nie będę narzekać na dzisiejsze czasy i twierdzić, że Internet zmienił świat na gorsze. Nic takiego nie przyszło mi nawet do głowy. Cieszę się, że mamy dostęp do najnowszych...
Na blogu
Do wizyty w “Maku” zachęciła mnie oferta pod nazwą “Create your own taste”. Zauważ, że w tym haśle nie ma żadnego odniesienia do produktu, czyli hamburgera. Jest mowa o smaku, czyli potrzebie...
Marketing dla małego biznesu to ważna kwestia dla właścicieli firmy. Marketingowa idea “bycia sprytnym” (bycia “smart”) przeniosła się do biznesu – szczególnie do sektora MŚP. Najbardziej...
Wiele piszemy i mówimy o wartościach w biznesie. Też promuję takie podejście w życiu i w pracy. Dlatego trudno mi pogodzić się z tym, jak instrumentalnie traktują je niektórzy. Przykład? W dokumencie dotyczącym...
Czy wspominałam już, że rozmowy telefoniczne w sprawie ofert są nieustającą inspiracją do wpisów na blog o komunikacji z klientami? Tak – są 🙂 Parę dni temu pracownik jednej z firm (pisałam już o niej na...
Na wstępie wspomnę, że możesz połączyć swój produkt lub usługę z każdym tematem – jeśli się uprzesz 🙂 Stworzysz slogan lub znajdziesz zdjęcie, które będzie “jakoś” pasować. W jednym z...
Odśwież swój profil na wiosnę! Zadbaj przede wszystkim o profile w sieciach biznesowych: LinkedIn i Goldenline.
Pod koniec zeszłego roku dostałam e-mail od jednej z placówek medycznych. Najpierw oceniłam ten e-mailing pod kątem estetycznym – słodki obrazek! Następnie przeczytałam treść i…zdębiałam! Patrzę na ten...
Metod pracy nad pozycjonowaniem marki jest wiele. Wynikają one z doświadczeń marketerów i agencji reklamowych. Można bazować na modelach lub narzędziach. Jednak twierdzę, że rdzeniem jest autentyczność. Co mam na...
Kiedyś mówiło się: jeśli Twojej firmy nie ma w Internecie, to tak, jakby nie istniała. Dzisiaj to powiedzenie można zastosować do mediów społecznościowych. Duże i średnie firmy wzięły już to sobie do serca...