audyt komunikacji padzik wolos marketer+

Audyt komunikacji krok po kroku – artykuł w Marketer+

Audyt komunikacji znalazł zaszczytne miejsce w nowym wydaniu Marketer+.

Jak to się stało? Redaktor naczelny – Maciej Sękowski – zwrócił się do mnie z propozycją napisania artykułu na ten temat.

To był dla mnie widoczny dowód na to, że warto publikować merytoryczne materiały w mediach społecznościowych takich, jak LinkedIn. Moje pisanie na temat audytu w marketingu zostało zauważone.

Audyt komunikacji a czas i priorytety marketera

Audyt komunikacji stał się dla mnie także pretekstem do zwrócenia uwagi na przydatne i stosowane w biznesie pojęcie 4. ćwiartek S. Covey’a. W ten sposób chciałam pokazać, że audyt komunikacji to zadanie, które jest ważne, choć niepilne. Jest ważne dla strategii działań marketingowych. W jednym z wcześniejszych wpisów na temat audytu pisałam, że z jednej strony rozumiem marketerów. Audyt może kojarzyć się z czymś “nudnym i żmudnym”. Z drugiej strony – marketer nie musi go robić samodzielnie. Może po prostu zlecić takie zadanie komuś z zewnątrz firmy, kto go solidnie wykona. Solidność jest ważna, bo audyt wymaga czasu i “główkowania”).

W publikacji znajdziesz m.in. przykłady budowania komunikacji w procesie zakupu, szablon do audytu czy przykładową klasyfikację materiałów pod kątem ich celu i odbiorców.

Redakcja zadbała o przyjazną dla odbiorcy oprawę graficzną. Jeszcze raz przekonałam się, że sam tekst jest niczym bez odpowiedniej oprawy wizualnej. Część informacji warto pokazać w formie tabel czy grafik. Pod tym względem graficy redakcyjni stanęli na wysokości zadania. Bardzo dobrym pomysłem jest to, że redakcja zastosowała podkreślenia w treści. Pamiętam, że taki efekt widziałam kiedyś w treściach o charakterze reklamowym marki Skoda w magazynie Co Jest Grane” – tam chodziło o pokreślenie ważnych koncertów.

Gdzie przeczytać o audycie komunikacji?

Jakość publikacji możesz ocenić samodzielnie, kupując magazyn Marketer+przez internet.

Na zachętę i jako realny dowód udostępniam dokumentację zdjęciową 1. i ostatniej strony artykułu.

audyt komunikacji padzik wolos marketer plus

audyt komunikacji krok po kroku

Jeśli interesuje Cię ten temat, napisz do mnie w sprawie audytu. Jeśli jesteś przekonany, że chcesz go zamówić, podaj mi zakres pracy i wskaż ewentualne materiały.

PS. Przeczytałam już połowę numeru i naprawdę polecam go marketerom (i nie tylko) jako źródło inspiracji i informacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *