Co jest tu najważniejsze? O kompozycji reklamy

Może jestem na to nadmiernie wyczulona, ale…
Dobrze, spróbuję spojrzeć na reklamę okiem potencjalnego konsumenta.
Obrazek jest miły dla oka – “kobiece” kolory i krój czcionki (chyba teraz w modzie). Są zdjęcia i elementy graficzne.
Tylko jest ich po prostu za dużo.
Kompozycja layoutu jest chaotyczna.
Odnotowuję też znaczne nadużycie słowa “smart”. Naliczyłam w sumie siedem słów w różnych odmianach.

Nadal zadaję sobie pytanie: co jest najważniejsze? Która informacja jest ważna z punktu widzenia biznesu firmy, która sprzedaje te produkty?
Dobrze byłoby, gdyby potencjalny klient nie miał takich wątpliwości…

Interesuje Cię audyt Twoich komunikatów reklamowych? Napisz do mnie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *