Co jest tu najważniejsze? O kompozycji reklamy

Może jestem na to nadmiernie wyczulona, ale…
Dobrze, spróbuję spojrzeć na reklamę okiem potencjalnego konsumenta.
Obrazek jest miły dla oka – “kobiece” kolory i krój czcionki (chyba teraz w modzie). Są zdjęcia i elementy graficzne.
Tylko jest ich po prostu za dużo.
Kompozycja layoutu jest chaotyczna.
Odnotowuję też znaczne nadużycie słowa “smart”. Naliczyłam w sumie siedem słów w różnych odmianach.

Nadal zadaję sobie pytanie: co jest najważniejsze? Która informacja jest ważna z punktu widzenia biznesu firmy, która sprzedaje te produkty?
Dobrze byłoby, gdyby potencjalny klient nie miał takich wątpliwości…

Interesuje Cię audyt Twoich komunikatów reklamowych? Napisz do mnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *