Jak ważna jest treść komunikatu – badania „efektu QWERTY”

Słowa mają pewną szczególną funkcję do spełnienia w relacji klient-marka. Wpływają na to, jak klient będzie postrzegać oraz odnosić się do marki.

W jaki sposób marka – a raczej ludzie nią zarządzający (gdyż to oni tworzą strategię komunikacji marki) – tworzą relację z konsumentem? Zakładam, że dzieje się to podobnie, jak w faktycznych relacjach człowiek – człowiek, czyli przez słowa i/lub obrazy.

Rolę slów wyobrażam sobie w taki sposób – nie są one tylko statycznymi elementami formy papierowej lub elektronicznej. Przez ich użycie nadawca może kształtować relację – być neutralnym, osłabiać ją lub wzmacniać.

Pomyśl o słowach jako o stałym elemencie budowania relacji z klientem. Dobra relacja z marką to cel wielu marketerów.

Jeśli chcesz zapoznać się z dalszą częścią wpisu, całość przeczytasz na moim profilu na LinkedIn – „Czy słowa są (jeszcze) ważne w nowoczesnych kanałach komunikacji”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *