Użyteczna informacja w piśmie do klienta to cenna rzecz – zarówno dla odbiorcy, jak i dla pracownika firmy. Przekonałam się o tym niedawno przy okazji wymiany telefonu u swojego operatora telekomunikacyjnego. Opiszę...
Na blogu
Sprzedawać trzeba umieć – zwłaszcza, jeśli chodzi o sprzedaż do firm. Jeśli przedstawiciel handlowy robi się to nieumiejętnie, negatywne efekty są większe niż brak zlecenia. Cierpi na tym wizerunek firmy. Wtedy...
Portale społecznościowe – szczególnie Facebook – to ogromna tablica ogłoszeniowa, na której sprzedajemy swoje historie. Dla mnie ważne jest to, aby docierać do odbiorców z komunikatami na temat mojej działalności...
Niedawno uczestniczyłam w organizacji konkursu muzycznego w roli “matki bufetowej”. Praca – jak się domyślasz – mało wymagająca. Uczestników konkursu niewielu, na dodatek podzieleni na...
Parę miesięcy temu słyszałam w radio reklamę. Wbiła mi się w pamięć – tylko dlatego, że zaciekawiła mnie jako marketerkę, nie potencjalną konsumentkę. Pewna restauracja w Warszawie postanowiła wykorzystać...
Dobra strategia marketingowa to większe wyzwanie niż parę lat temu. Zmienił się sposób odbioru informacji. Odbiorca nie czeka na to, co zostanie mu “zaserwowane”. Sam wybiera z obfitego “multimedialnego...
Doświadczenia klienta firma może tworzyć na różnych polach. Biorąc pod uwagę proces decyzyjny klienta, zwykle doświadczenia klienta zaczynają się od komunikacji. Na etapie decyzji zakupowych istotne stają się fizyczne...