Jeśli należysz do grupy 40+, pewnie rozumiesz znaczenie sformułowania “system nakazowo-rozdzielczy”. Jeśli jesteś młodszym czytelnikiem, wyjaśnienie znajdziesz m.in. w internetowym Słowniku Języka...
Na blogu
Jak mawiają Amerykanie – szczególnie w tekstach piosenek – “jeśli nie spróbujesz, nie będziesz wiedzieć”. Co racja, to racja. Dlatego dzisiaj krótko i z “wezwaniem do działania” –...
W strategii komunikacji marketingowej można bazować na “efekcie halo“, który będzie spowodowany wizerunkiem znanej osoby – eksperta w swojej dziedzinie lub celebryty. Badania domu mediowego OMD z 2014 roku...
Użyteczna informacja w piśmie do klienta to cenna rzecz – zarówno dla odbiorcy, jak i dla pracownika firmy. Przekonałam się o tym niedawno przy okazji wymiany telefonu u swojego operatora telekomunikacyjnego. Opiszę...
Sprzedawać trzeba umieć – zwłaszcza, jeśli chodzi o sprzedaż do firm. Jeśli przedstawiciel handlowy robi się to nieumiejętnie, negatywne efekty są większe niż brak zlecenia. Cierpi na tym wizerunek firmy. Wtedy...
Portale społecznościowe – szczególnie Facebook – to ogromna tablica ogłoszeniowa, na której sprzedajemy swoje historie. Dla mnie ważne jest to, aby docierać do odbiorców z komunikatami na temat mojej działalności...
Niedawno uczestniczyłam w organizacji konkursu muzycznego w roli “matki bufetowej”. Praca – jak się domyślasz – mało wymagająca. Uczestników konkursu niewielu, na dodatek podzieleni na...
Parę miesięcy temu słyszałam w radio reklamę. Wbiła mi się w pamięć – tylko dlatego, że zaciekawiła mnie jako marketerkę, nie potencjalną konsumentkę. Pewna restauracja w Warszawie postanowiła wykorzystać...
Dobra strategia marketingowa to większe wyzwanie niż parę lat temu. Zmienił się sposób odbioru informacji. Odbiorca nie czeka na to, co zostanie mu “zaserwowane”. Sam wybiera z obfitego “multimedialnego...