Akcja Komunikacja Agnieszka Padzik-Wołos - Audyt użyteczności stron, komunikatów oraz strategia komunikacji
  • Audyty komunikacji
    • Audyt użyteczności strony www
    • Audyty e-mailingów
    • Audyty treści
    • Audyt komunikacji w social media
  • Strategia
  • Content
  • Współpraca
  • Portfolio
    • Projekty – audyty i content
    • Referencje
  • Na blogu
  • O mnie
    • Portfolio – marketing
    • Publikacje – komunikacja
    • Warsztaty – komunikacja
  • Kontakt
  • Facebook
  • LinkedIn

Na blogu

  • Audyt marketingowy
  • Strategia komunikacji marketingowej

Jaka komunikacja sprawdza się w biznesie?

2 lipca 2015
by Agnieszka Padzik-Wołos
1 min czytania
Dodaj komentarz

Jeśli należysz do grupy 40+, pewnie rozumiesz znaczenie sformułowania “system nakazowo-rozdzielczy”. Jeśli jesteś młodszym czytelnikiem, wyjaśnienie znajdziesz m.in. w internetowym Słowniku Języka...

Czytaj dalej

  • Audyt marketingowy
  • Strategia komunikacji marketingowej

Jak pracować nad strategią komunikacji marketingowej?

22 czerwca 2015
by Agnieszka Padzik-Wołos
2 min czytania
Dodaj komentarz

Jak mawiają Amerykanie – szczególnie w tekstach piosenek – “jeśli nie spróbujesz, nie będziesz wiedzieć”. Co racja, to racja. Dlatego dzisiaj krótko i z “wezwaniem do działania” –...

Czytaj dalej

  • Doświadczenia klienta
  • Pozycjonowanie marki
  • Strategia komunikacji marketingowej

Czy w strategii komunikacji marketingowej warto bazować na efekcie celebryty?

15 czerwca 2015
by Agnieszka Padzik-Wołos
3 min czytania
Dodaj komentarz

W strategii komunikacji marketingowej można bazować na “efekcie halo“, który będzie spowodowany wizerunkiem znanej osoby – eksperta w swojej dziedzinie lub celebryty. Badania domu mediowego OMD z 2014 roku...

Czytaj dalej

list a doświadczenie klienta cem
  • Audyt marketingowy
  • Doświadczenia klienta

Użyteczna informacja w piśmie a doświadczenie klienta

2 czerwca 2015
by Agnieszka Padzik-Wołos
3 min czytania
Dodaj komentarz

Użyteczna informacja w piśmie do klienta to cenna rzecz – zarówno dla odbiorcy, jak i dla pracownika firmy. Przekonałam się o tym niedawno przy okazji wymiany telefonu u swojego operatora telekomunikacyjnego. Opiszę...

Czytaj dalej

  • Doświadczenia klienta
  • Marketing osobisty

Bo sprzedawać trzeba umieć :) “Biznesowy stalker” w marketingu B2B

12 maja 2015
by Agnieszka Padzik-Wołos
2 min czytania
Dodaj komentarz

Sprzedawać trzeba umieć – zwłaszcza, jeśli chodzi o sprzedaż do firm. Jeśli przedstawiciel handlowy robi się to nieumiejętnie, negatywne efekty są większe niż brak zlecenia. Cierpi na tym wizerunek firmy. Wtedy...

Czytaj dalej

  • Audyt marketingowy
  • Doświadczenia klienta
  • Marketing osobisty

Jak piszesz, tak Cię widzą. Jak tworzysz wizerunek osobisty przez słowa

6 maja 2015
by Agnieszka Padzik-Wołos
2 min czytania
Dodaj komentarz

Portale społecznościowe – szczególnie Facebook – to ogromna tablica ogłoszeniowa, na której sprzedajemy swoje historie. Dla mnie ważne jest to, aby docierać do odbiorców z komunikatami na temat mojej działalności...

Czytaj dalej

  • Marketing osobisty
  • Strategia komunikacji marketingowej

Majówkę czas zacząć!

29 kwietnia 2015
by Agnieszka Padzik-Wołos
Dodaj komentarz

Czytaj dalej

  • Doświadczenia klienta

Ekspresowa zimna kawa, czyli dbaj o klienta swego jak o siebie samego :)

14 kwietnia 2015
by Agnieszka Padzik-Wołos
2 min czytania
Dodaj komentarz

Niedawno uczestniczyłam w organizacji konkursu muzycznego w roli “matki bufetowej”. Praca – jak się domyślasz – mało wymagająca. Uczestników konkursu niewielu, na dodatek podzieleni na...

Czytaj dalej

  • Marketing osobisty
  • Pozycjonowanie marki
  • Strategia komunikacji marketingowej

Na czym chcesz budować swoją markę? Na pozytywach czy negatywach?

30 marca 2015
by Agnieszka Padzik-Wołos
2 min czytania
Dodaj komentarz

Parę miesięcy temu słyszałam w radio reklamę. Wbiła mi się w pamięć – tylko dlatego, że zaciekawiła mnie jako marketerkę, nie potencjalną konsumentkę. Pewna restauracja w Warszawie postanowiła wykorzystać...

Czytaj dalej

O co walczy marketer
  • Audyt marketingowy
  • Doświadczenia klienta

O co walczy marketer?

5 marca 2015
by Agnieszka Padzik-Wołos
1 min czytania
Dodaj komentarz

Dobra strategia marketingowa to większe wyzwanie niż parę lat temu. Zmienił się sposób odbioru informacji. Odbiorca nie czeka na to, co zostanie mu “zaserwowane”. Sam wybiera z obfitego “multimedialnego...

Czytaj dalej

Poprzednie 1 … 6 7 8 9 Następne
Aga Padzik-Wołos

Zapisz się na newsletter i odbierz e-book na temat audytu komunikacji

Wolisz obejrzeć lub posłuchać?

https://www.youtube.com/watch?v=_cHc5bhaAmM

Kategorie

  • Audyt marketingowy
  • Audyt strony www
  • Audyt treści
  • Doświadczenia klienta
  • Marketing osobisty
  • Pozycjonowanie marki
  • Projektowanie treści
  • Strategia komunikacji marketingowej
  • Użyteczne treści
  • Użyteczność strony www
  • Warsztaty z komunikacji
  • Strona główna
  • Audyty komunikacji
  • Strategia
  • Content
  • Współpraca z agencjami
  • Projekty – audyty i content
  • Referencje
  • Na blogu
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Facebook
  • LinkedIn
© Akcja Komunikacja Agnieszka Padzik-Wołos. Made by Digital Guru.
  • Audyty komunikacji
    • Audyt użyteczności strony www
    • Audyty e-mailingów
    • Audyty treści
    • Audyt komunikacji w social media
  • Strategia
  • Content
  • Współpraca
  • Portfolio
    • Projekty – audyty i content
    • Referencje
  • Na blogu
  • O mnie
    • Portfolio – marketing
    • Publikacje – komunikacja
    • Warsztaty – komunikacja
  • Kontakt
  • Facebook
  • LinkedIn