O co walczy marketer

O co walczy marketer?

Dobra strategia marketingowa to większe wyzwanie niż parę lat temu.

Zmienił się sposób odbioru informacji. Odbiorca nie czeka na to, co zostanie mu “zaserwowane”. Sam wybiera z obfitego “multimedialnego menu”. Decyduje, czy zignorować komunikat czy zainteresować się nim wtedy, gdy będzie to dla niego wygodne.

Planowanie czasu

Dzisiaj marketer walczy o czas i uwagę odbiorcy. Pieniądze są następne w kolejce.

Czasem zapominamy, że czas to dobro luksusowe – z punktu widzenia konsumenta. Sądzimy, że produkt lub jego reklama są na tyle ciekawe, iż odbiorcy zamienią się w słuch albo będą z zachwytem wpatrywać się w ekran.
Nie będą.

Jeśli nie wierzysz lub to bagatelizujesz, mam do Ciebie jedno pytanie: kiedy ostatnio mówiłeś / mówiłaś, że doba powinna mieć więcej niż 24 godziny, a weekend jest zbyt krótki? Założę się, że zdarzyło Ci się to nie raz. Mam wrażenie, że stale słyszę to z różnych stron – od znajomych i rodziny.

Tak samo myślą odbiorcy Twoich komunikatów reklamowych.
To jedna z tych dobrze znanych prawidłowości, o których zapominamy 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *