Audyt komunikacji krok po kroku – mój artykuł w MarketerPlus

Artykuł jest dość długi, bo w magazynie zajął aż 5,5 strony.

Oprócz pisania o samym audycie wprowadziłam także pojęcie 4. ćwiartek S. Covey’a, aby unaocznić marketerom znaczenie audytu komunikacji dla strategii działań marketingowych.
W publikacji znajdziesz m.in. przykłady budowania komunikacji w procesie zakupu, szablon do audytu czy przykładową klasyfikację materiałów pod kątem ich celu i odbiorców.

Redakcja zadbała o przyjazną dla odbiorcy oprawę graficzną. Jeszcze raz przekonałam się, że sam tekst jest niczym bez odpowiedniej oprawy wizualnej.

Efekty możesz sprawdzić na własne oczy, kupując magazyn Marketer+przez internet lub w sieci sprzedaży.

Na zachętę i jako realny dowód udostępniam dokumentację zdjęciową 1. i ostatniej strony artykułu.

PS. Przeczytałam już połowę numeru i naprawdę polecam go marketerom (i nie tylko) jako źródło inspiracji i informacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *