Referencje

Strona:  1  2
Współpraca z Panią Agnieszką to czysta przyjemność - przebiega nie tylko sprawnie, ale i w miłej atmosferze. Teksty jej autorstwa są merytoryczne i lekkie w odbiorze - polecam współpracę ;)
     
Katarzyna Małkowska
Content Marketing Specialist
Goldenline
Agnieszkę znam od dawna - także prywatnie. Gdy założyłam spółkę Vestana, zwróciłam się do niej z prośbą o konsultacje treści pism do mieszkańców wspólnot. Agnieszka przekazała nam rzetelne i konkretne informacje dotyczące struktury i zawartości pism informacyjnych dla Wspólnot Mieszkaniowych. Oceniam, że - po wprowadzeniu sugerowanych zmian - wiadomości, które chcieliśmy przekazać mieszkańcom wspólnot, były klarowniejsze w przekazie.
     
Magdalena Szubert-Walenczak
Członek Zarządu, Współwłaściciel
Vestana
Zatrudniliśmy Agnieszkę jesienią 2015 r. do prowadzenia profilu targów InnoTech 2015.
Dlaczego? Agnieszka opracowała strategię promocji w oparciu o nasze pozycjonowanie. Skupiła się na celach biznesowych i komunikacyjnych oraz ich miernikach. Spodobało nam się, że zaproponowała coś więcej niż tematykę i plan wpisów.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Powierzyliśmy Agnieszce opracowanie strategii komunikacji dla profilu Centrum Kongresowego Targów Kielce. W roku 2016 Agnieszka współprowadzi ten profil.
     
Małgorzata Róg-Giacosa
Kierownik Zespołu Projektów Marketingowych i Analiz
Targi Kielce SA
Czego oczekujemy od partnerów biznesowych?
Uczciwości, rzetelności, pomysłów, nastawienia na wspólne cele, odwagi w mówieniu prawdy, uśmiechu, gotowości do ciężkiej pracy, pogłębionej analizy, konsekwencji, wsparcia.
Czy znasz kogoś, kto ma wszystkie te cechy i umiejętności? Ja znam... :)
     
Leszek Wejcman
trener, autor programu
Lekcja Pisania
Na co dzień prowadzę własną fundację. Częścią mojej pracy jest zbieranie funduszy na jej działalność. Jest to możliwe dzięki sponsorom - tych trzeba jednak znaleźć. Dlatego w pewnym momencie potrzebowałam pomocy przy stworzeniu dobrze brzmiących pism oraz uporządkowanej oferty.
Wiedziałam, że Agnieszka przez wiele lat zajmowała się komunikacją marketingową w biznesie. Zwróciłam się do niej, aby służyła mi pomocą w tej kwestii.
Agnieszka zaczęła od myślenia strategicznego: określania grup docelowych, ich motywacji do pomagania oraz istotnych - z ich punktu widzenia - argumentów. W kolejnym etapie zajęłyśmy się planowaniem struktury oraz treści komunikatów tak, aby osiągnąć zamierzone cele.
W trakcie procesu pracy Agnieszka postawiła wiele ważnych pytań, które pomogły mi uporządkować myśli oraz określić działania strategiczne. Cieszy mnie, że była zaangażowana w proces pracy. Mogę powiedzieć, że autentycznie zależy jej na tym, co robi.
     
Iwona Lis
Prezes Zarządu
Fundacja Ars Forani
Wspólnie z Agnieszką realizowałyśmy projekt kampanii "Klikasz – inwestujesz", promującej inwestowanie w fundusze przez internet. Kierując do nas brief, Agnieszka położyła duży nacisk na niestandardowy dobór mediów i dopasowaną do różnych odbiorców komunikację, która miała podkreślać aktywność marki i pozwolić dotrzeć do wybranych grup docelowych w regionach Polski. Nowatorskim rozwiązaniem było zastosowanie w kampanii zróżnicowanych przekazów reklamowych, z których każdy był zaplanowany pod kątem danego tytułu prasowego. Niestandardowym podejściem do planowania mediów była także obecność z przekazem reklamowym w sieciach delikatesów online.
Współpraca z Agnieszką to czysta przyjemność bo tak konkretnej osoby i zaangażowanej w pracę można szukać ze świecą. Bardzo dobre podejście marketingowe czyni ją świetnym fachowcem, który na dodatek cały czas się rozwija. Do tego sympatyczna, konsekwentna i świetnie zorganizowana, można się od niej wiele nauczyć.
     
Aneta Vachey (Hebda)
Senior media planner/buyer
PRO Media House
Strona:  1  2