Dla MŚP
Akcja marketingowa - jednorazowa czy długofalowa?
Jesteś właścicielką firmy lub szefową komunikacji marketingowej, która kieruje kilkuosobowym zespołem specjalistów?Cieszę się, że trafiłaś na tę stronę.
Ale nie to jest najważniejsze. W Akcji Komunikacji w centrum stoi Klient - czyli Ty.
Dlatego zapytam Cię już teraz - jakie są Twoje wyzwania w najbliższym czasie?
1. Poprawić efektywność swoją lub zespołu.
2. Zadbać o kreatywność i motywację pracowników.
3. Realizować więcej projektów o znaczeniu strategicznym.
4. Zbudować swoją pozycję jako osoby z inicjatywą, proponującej nowe rozwiązania.
Te wyzwania mogą wydawać się różne, ale mają jeden element wspólny - to czas.
Czas jest ważny, ponieważ to on ma decydujący wpływ na priorytety i efektywność pracy - Twoją i Twojego zespołu.

Jeśli choć jedno z wyzwań z listy jest Twoim wyborem, przejdź do dalszej części strony.
Przekonasz się, że możesz zoptymalizować czas pracy nad projektami, dedydując się na zatrudnienie zewnętrznej konsultantki ds. komunikacji marketingowej.